Vilja Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Hej! Går det att göra en sim yngre när den har åldrats och hur gör jag då??? Tack för hjälp!! :D
Salzalada Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Köp en speciell dryck för ambitionspoäng tror jag att det var...
Simple Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Skrivet 22 Oktober 2005 aa, de var en dryck, men se upp för biverkningar!!
Vilja Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Tack för hjälp, nu har jag hittat. Men jag fattar inte när/varför det blir biverkningar??!!! *trög* Vad e det jag ska kolla efter? guld......nånting står de, å ja fattar itne vart jag ska kolla om det? Lyckades först göra min sim yngre, men tyvärr äldre sen igen.... :angry:
Exoclyps Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Din sim måste vara guld ambition, asså din ambitionsmätare måste vara guld :) Då blirre inga "biverkningar" :) Dessa "biverkningar" e att din sim blir 3 dagar äldre istället :P Gjorde det lite själv när jag ville ta kåll på en sim :) Det finns oxå ett annat helt utan risker (ja, iaf för simmen som driker det) Kör natur yrket, där man får köttätande blomman... låt blomman äta upp en granne o drick sen mjölken och bli då 5 dagar yngre :P
Gäst 48893 Skrivet 3 November 2005 Rapport Skrivet 3 November 2005 Din sim måste vara guld ambition, asså din ambitionsmätare måste vara guld :) Då blirre inga "biverkningar" :) Dessa "biverkningar" e att din sim blir 3 dagar äldre istället :P Gjorde det lite själv när jag ville ta kåll på en sim :) Det finns oxå ett annat helt utan risker (ja, iaf för simmen som driker det) Kör natur yrket, där man får köttätande blomman... låt blomman äta upp en granne o drick sen mjölken och bli då 5 dagar yngre :P Den köttätande blomman finns bara i expansionen studentliv.
Rekommendera inlägg