Hoppa till innehåll

Guild Wars...


Link_Cable
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har tröttnat på WoW och tänkte börja med Guild Wars...

Min kompis kör Warrior och jag tänkte spela Necromancer men jag har några frågor...

1. Vad ska jag välja för 2ndary prof och vad innebär det?

2. Hur stort är spelet? Finns det lika många ställen som WoW?

3. För er som spelat både GW och WoW, vilket är bäst? Jag vet att det är svårt att säga men jag vill ha en liten förklaring på det och lägg inte till några skildnader på månadskostnad...

 

 

//Vlictor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.Monk är alltid ett bra secondary prof för att då kan du hela dig..

2.Spelet är ganska stort, dock inte lika stort som wow..

3.Alltså, den här frågan är ganska svår att svara på... Gw tycker jag är bättre Pvp, skit kul att slåss mot koreaner, och kul att testa nya builds..

Rp delen tröttnar man ganska snabbt på..

 

Wow är mycket roligare rp, plus att man kan slåss så fort man hittar en alliance/horde!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Umm, det finns bara en ''sida'' .... Det är mer linjärt än wow, du kör missions för att komma vidare i ''historien'' ..

 

Men sen finns det Pvp där du kan köra 4v4 random, 4v4 team och Tombs of primeval kings där du kör 8v8,8v8v8,8v8v8v8 eller 8v8v8v8v8v8..

Det är som ett tournament där du försöker komma till hall of heroes(final) och om du vinner där så vinner du ''favor:n'' för europa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...