Seal team 6 Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 :blink: hur gör man cs baner? jag tror att det finns ett program som heter hamer lr nåt liknande... vet inte... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Valve hammer edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 vart kan man ladda ner det? lr koster det`? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 vart kan man ladda ner det? lr koster det`? :P kolla typ längst bak i det här forumet om cs där finns det nån som har skrivit var man laddar ner de men bara så du vet de ä grymt svårt kan näst göra banor nu vet bara inte hur jag sätter ut spawnen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 vart kan man ladda ner det? lr koster det`? :P hehe lol! jag hadde det svårt på counter-strike 2d! men jag kom på hur... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 hej e det nån som kan skriva en länk här under där man laddar ner valve hammer edition snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 hej e det nån som kan skriva en länk här under där man laddar ner valve hammer edition snälla ehm... sök på de på goolge(haha goolge!!jag menar google! iaf! ehe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 är det nån som vet hur man sätter ut spawnen dom finns inte i lista på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 info_player_terrorist o info_player_counterterrorist tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 http://fragbite.com/?sTable=articles&sHead...tring=&sPoster= och http://www.brutalcs.nu/index.php?showtopic=611 Där har du bra guider :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg