Natasa Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag har nattliv och studentliv i ett paket ! :lol: Så j*vla grymmt alltså :P ÄLSKAR SIMS ÖVER ALLT ANNAT SPEL ! ;) Och nu när man har spelat Sims länge och kollar tillbaks på det gamla så suger ju det gamla ! INTE ENNS 3D ! Ahh , älskar det ! Älskar gå på slutprov , men är det någon som har hört om något nytt ska komma ut för jag måste ha det isåfall ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag har nattliv och studentliv i ett paket ! :lol: Så j*vla grymmt alltså :P ÄLSKAR SIMS ÖVER ALLT ANNAT SPEL ! ;) Och nu när man har spelat Sims länge och kollar tillbaks på det gamla så suger ju det gamla ! INTE ENNS 3D ! Ahh , älskar det ! Älskar gå på slutprov , men är det någon som har hört om något nytt ska komma ut för jag måste ha det isåfall ! :) Har hört att nästa expansion pack heter arbetsliv... är inte helt säker på att det stämmer men det verkar vara det... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 ÅH ! Då måste jag skaffa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hemlig Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ÅH ! Då måste jag skaffa det :) Du måste vara besatt! Det är jag med... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Lätt att jag är =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Gillar dem men min data vill ej köra The Sims 2 & Co Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Gillar dem men min data vill ej köra The Sims 2 & Co Va synd :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 f*n va synd för SIMS är det BÄSTA spelet jag vet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ol_v Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 de kommer ut nåt julextra men det är inte nåt expansionspaket. Det är typ en extra cd med saker som julgran och andra pynt saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 ÄLSKA ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ÄLSKA ! Jag håller med dig Natasa, fast jag gillar mest Cs 1.6, men gillar också The sims 2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Haha ^^, a då , man är ju besatt ... har spelat sims sedan jag va 9 och nu är jag 14 Woho ! Eller a fyller 3 December Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg