Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsan!

Jag har spelat sims 1 på ps2 ganska länge nu och har tänkt att köpa sims 2 till pc. Vad jag nu undrar är, vad är expansion, vad menas med det, vad skall man köpa/ladda hem för att få det?

Skrivet

Expansion? Till PC?

Menar du som Studentliv och Nattliv, eller?

Det är uppgraderingar av originalet Sims 2, det är bara att köpa i nån spelbutik eller så och installera.

En uppgradering innebär i stora drag nya prylar, människor, kläder och som i Studentliv - Studentstad eller vad det heter, och i Nattliv - City, dvs nya områden att spela i.

Skrivet

Expansion? Till PC?

Menar du som Studentliv och Nattliv, eller?

Det är uppgraderingar av originalet Sims 2, det är bara att köpa i nån spelbutik eller så och installera.

En uppgradering innebär i stora drag nya prylar, människor, kläder och som i Studentliv - Studentstad eller vad det heter, och i Nattliv - City, dvs nya områden att spela i.

Då får man också bilar,simarna kan bli vampyrer massor med saker.

Skrivet

Hehe, mmm :)

Har inte spelat nattliv så värst mycket :P testade ba alphan lite :P (va en utav de få på förhandsvisningen utav spelet)

Och där lyckades man ju få sin sin vampyrbiten medans man tittade bort xD

Verkade va ett väldigt bra spel : P

Tyvärr va jag lite lat innan det så det bidde inge gratis exemplar till mig utav spelet :P (vet att jag hade kunnat kommit på top 10 i tävlingen som va ifall jag orkat skinnat :P)

• Skapa ny...