Addeboi Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Totodile=Totte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 asså snackar ni om game cube eller game boy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 min mudkip hetter mudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 asså snackar ni om game cube eller game boy? den här tråden ligger verkligen i gc... blaziken- blazzy, de e den enda ja kommer ihåg, har slutat spela pkmn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-IcoN- Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Brorsan har också en mudkip som heter mudde.Men han har utväklat den till sista ut väklingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Mudkip är ju en GBA pokémon, dom ska inte vara med här Mina döpta pokémon är ca 40 st som heter COLOR i början och sen något som förklarar vad det är för pokémon, min Pikachu heter COLORPIKA Redigerat 6 December 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Mina pokémons heter deras "orginal" namn.. Varför döpa om dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Blaziken - Ace Absol - Jean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) ok, jag kan säga några, ett från varje pokemonspel jag har. Sandslash: Shadow (emerald) Rayquaza: Sonic (sapphire) Typhlosion: Jonno (crystal) Pikachu: Ecki (yellow) Jolteon: Raymond (firered) Mitt Ruby är söndrigt så jag brukar starta om ofta men första gången jag spelade det så döpte jag min mudkip till Blue. Redigerat 1 Januari 2006 av Hedgehogissen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) på sapphire har jag en xatu som heter Disshu i lv 100 Redigerat 2 Januari 2006 av HAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har: Pidgotto-Pidgo Charizad-Charz Wartle-Wart Ivysar-Ivy Kangashkan-Kanga Flareon-Flare Jag har mycket mer minns bara inte vad. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkEmperor Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Vet någon om Superkanga till pkmn gul/röd/blå/grön? jo det finns en super kanga på ett sätt men det är att fuska och jag vet hur... i alla fall till red version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg