Foxyrock Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 någon som kan ge mig länken till en sida där man kan ladda ner ett gratis program för att filma vad som händer på skärmen? ska göra en gta stuntfilm med en kompis så jag behöver nåt för att filma på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 www.download.com och sen sök efter camatasia(stort) llr hypercam(nog bättre på små kasas grejer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) camatasia kostar ju skitmycket! :( Redigerat 20 Oktober 2005 av Foxyrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag vet iaf att det går göra WOW filmer med den här. http://www.fraps.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Camatasia kan man ha i 30dagar free sen får man antingen köpa det eller avinstallera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) nu har jag skaffat fraps och lärt mig det. funkar finfint :) . tack båda 2! nu undrar jag om det finns nåt gratis program för att klippa i musik och filmklipp. alltså att man bara tar bort en liten del av klippet som inte ska vara med. Redigerat 21 Oktober 2005 av Foxyrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 FoxyRock sony vegas 6.0 kan vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Windows Movie Maker kan man väl klippa osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jo jag märkte nyss att movie maker kan klippa. får ta o kolla efter lite nogrannare innan jag frågar i fortsättningen:) hehe. nu behöver jag nåt gratis för o ändra format eller så så att man kan se en movie maker film i media player. för jag skicka den till min kompis via msn och då gick det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 om filmen heter typ movie.wma så är det bara att ändra det där sista movie.wmm elelr vilket format det nu ska va på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 kan fortfarande inte ha den i media player :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) hmm Ska kolla lite vänta så kommer jag med ett svar. om du ska kunna se den i media player ska den heta namnet.wmv Redigerat 22 Oktober 2005 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.