Nazgul Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag tycker jack sparrow är bäst sen will andreas: filmen är helt klart värd att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Johnny Deep jör hela filmen! ps.Det kommer en andra film så ni vet Va kommer det en till shit o du som såg den 3 gånger var det på biografen eller :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Ska bara upplysa om att filmen har kommit ut på dvd/vhs nu...;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 nej... den kommer 11/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 nej... den kommer 11/2 nee... har sett den på www.webhallen.com och på mega store i heron city så tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tycker Jack Sparrow är sjukt rolig. Men Will Turner har även en viktig roll i filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 till tobis den har kommit ut för länge sen (vet inte hur gamalt inläget är) men den är grym i alla fal sat den ska jag nog skafa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag tycker att den här filmen är rugit bra jag måste bara köpa den när jag hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.