Serpent Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Pokémonligan är svinenkel. Tränar alltid mina pokémon till typ lv. 70 och då krossar jag Steven och hans löljiga noobpokémon. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Måste man lämna in spelet till CN (nintendo club) för att komma till Southern Island? Latias och Latios finns tydlingen där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super_Sonic Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag AEGER på alla Pokemon spel asså. Jag har nyss köpt Emerald har snart klarat ut det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 28 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag AEGER på alla Pokemon spel asså. Jag har nyss köpt Emerald har snart klarat ut det :cool: Ok, jag har inte hunnit spela så mycket på mitt, så jag har bara klarat 5 gym än så länge. Men jag kommer klara fler såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 jag köpte det när det kom ut. har problem med fjärde gymmet :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Steven är ej champion i Poke Ligan i Emerald.Det är Wallace. Var är då Steven?Miss him :( Efter Pokemon Ligan inuti Meteor Falls kommer det nu finnas en gång,man kommer till Steven.Och när man möter honom så har han Pokemon i level 70,och känner ni igen detta?Jo,på Guld,Silver & Crystal finns ju Red i Mt.Silver!Han har också Pokemon i level 70. Jo,man klår ju Steven skitlätt :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 28 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Steven är ej champion i Poke Ligan i Emerald.Det är Wallace. Var är då Steven?Miss him :( Efter Pokemon Ligan inuti Meteor Falls kommer det nu finnas en gång,man kommer till Steven.Och när man möter honom så har han Pokemon i level 70,och känner ni igen detta?Jo,på Guld,Silver & Crystal finns ju Red i Mt.Silver!Han har också Pokemon i level 70. Jo,man klår ju Steven skitlätt :evil: Vilka Pokémon har han? En Skarmory m.m tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag håller på med Wallace,men han är skit svår i ligan!Iallafall när jag har Blaziken som ända starka pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Vart hittar man Kyogre efter ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 I någon undervattens grotta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 I någon undervattens grotta... Marine Cave heter den men Kyogre förflyttas ofta (tror jag). Man måste åka till olika ställen för att hitta honom. Vet inte vilka. Vart ligger Marine Cave? Någon som också vet vilka ställen man ska till också? Svara då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 har det oxo men jag har ett stort problem med team aqua i sjätte gymmet de säger bara att man ska gå till mt.chimney :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg