ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 vad tusan är clear-out-sale i lillycove mart! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Väldigt coola saker till din Secret Base.Rutchkannor,asstor Rhydon docka t.e.x Fast de är väldigt dyra. Men sakerna är ascoola ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 men när kan man köpa dom sakerna? jag fattar inget!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Efter ligan kommer det då och då stå på tv att det är Lilcove Clear Out Sale. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ok tack för hjälpen!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) Det är as bra,jag har fått massa av saker till min bas tack vare det!Tjejen som säljer det finns på takvåningen! ;) Redigerat 31 Oktober 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Har aldrig hänt mej :cry: än fast jag har nog spelat för länge på mitt spel för jag kan inte göra en massa saker som man ska kunna göra var dag tex möta wally, ta berry hos berry master, ta lotto biljet på martet i lilycove, komma till mirage island och det med martet på högsta våningen. tror jag ska börja om och se om det är anorlunda då :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Har aldrig hänt mej :cry: än fast jag har nog spelat för länge på mitt spel för jag kan inte göra en massa saker som man ska kunna göra var dag tex möta wally, ta berry hos berry master, ta lotto biljet på martet i lilycove, komma till mirage island och det med martet på högsta våningen. tror jag ska börja om och se om det är anorlunda då :unsure: så är det för mig med helsjukt!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Har aldrig hänt mej :cry: än fast jag har nog spelat för länge på mitt spel för jag kan inte göra en massa saker som man ska kunna göra var dag tex möta wally, ta berry hos berry master, ta lotto biljet på martet i lilycove, komma till mirage island och det med martet på högsta våningen. tror jag ska börja om och se om det är anorlunda då :unsure: KNASIGT :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg