Guns n' roses fan Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag har aldrig fattat hur man gör vampyer.Hur gör man? Jag kan Boolprop testingcheatsenabled true men det finns inte såna med det fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag har aldrig fattat hur man gör vampyer.Hur gör man? Jag kan Boolprop testingcheatsenabled true men det finns inte såna med det fusket. alltså det är JÄTTEviktigt att du skriver stora bokstäver till det fusket..boolProp testingCheatsEnabled true sen så skaru trycka in shift när du klickar på en sim.. sen "mer..." sen "spawn..." sen "tombstonde of L & D" sen "add neighbor to family.." sen tryckeru på "mer.." ända tills du ser ett namn som börjar på ordet "greve" eller "grevinna" om du ser det så klickar du på det å viola så kommer en vampyr... vill du själv bli vampyr måste du bli så bra vänn med den som möjligt så blir du biten tillslut... :) börjar bli van vid å skriva det fusket xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guns n' roses fan Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nu har jag kommit på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nu har jag kommit på det. Vilket thesims ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lollo_Trixi Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag har aldrig fattat hur man gör vampyer.Hur gör man? Jag kan Boolprop testingcheatsenabled true men det finns inte såna med det fusket. Vilket Sims?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg