CSI Dark Motives Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) Jag håller på att spela CSI Dark Motives på datorn just nu, men jag har fastnat... Nu måste jag ha Fusk till spelet. Jag hittar inga mer bevis... Jag är där en motorcykel krash har varit och jag har hittat dom "Största" bevisen. Så om du sitter där hemma och har spelat det eller vet var man hittar bevisen, skriv då till mig på msn: [email protected] eller bara e-post: [email protected] Snälla Behöver värkligen hjälp nu!!! /Marcus Gyllander Redigerat 22 Oktober 2005 av CSI Dark Motives Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Har inte läst igenom lr nåt. Kanske bara e tips men ändå http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcCc/CSI2.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CSI Dark Motives Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Har inte läst igenom lr nåt. Kanske bara e tips men ändå http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcCc/CSI2.htm Tack det löste sig tack vara dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag undrar en sak. Är det spelet kul? Är det långt? Är det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CSI Dark Motives Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag undrar en sak. Är det spelet kul? Är det långt? Är det svårt? Jag tycker att spelet är skoj. Spelet är ganska långt men det går rätt snabbt. Spelet är till för 16+ så om man är under den åldern kan det vara lite svårare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Ok. Tror nog jag skaffar det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.