Gäst Beldur Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag sökte på zelda online åp google på bilder å denna kom upp! vet ej dock om detta är från zolr :unsure: http://haro_11.tripod.com/graal/aboutgraal.html när man reggat sej på forumet kan man välja download men det står: It's an older version ska jag ladda ner det elelr e de nåt annat? :blink: Det är inte zelda online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
san andreas Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag får inte ens fram sidan hur gör jag för att ladda ner jag kommer till sidan men det finns inget att trycka på nät jag trycker download :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 du måste regga dej i forumet och välja dowload där men där står det att det är en äldre version å jag vet inte om det är den msn ska ladda ner :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 spelet var inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 när man tryker på downlod står det ---game client--- check the forum hur ladar man ner de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 du måste regga dej i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) har gjort de men sen de står fotfarande game client check the forum har de nu Redigerat 11 Maj 2006 av fillanderm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 det där "ämnet" download man kan välja i forumet är ju en äldre version, är det den versionen man skall ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 du kan inte ladda ner den severn är nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 ok, det finns ju en i den tråden som säger att han har en länk typ till en nyare version eller nåt, är det inte den man ska ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SHADY Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 servern er nere för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.