Serpent Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 (redigerat) EDIT Sorry, kom på just nu att det redan fanns ett liknande ämne... kan en mode låsa? Hej! Jag tycker att ni har för dyra priser i affären. T.e.x: 30 000 FM för att få höjd ränta på sina FM är SVINDYRT! Man måste typ skriva 10 000 inlägg för att få råd med det, och vem pallar det? Och sen även 1000 FM för att få förlänga sin presentation med 250 tecken. Kunde ni inte sänka till typ 100 FM för 250 tecken? Hoppas du kan göra nåt åt det här! //Serpent Redigerat 24 Oktober 2005 av Serpent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Kolla INNAN du skriver inte EFTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Ja jag vet. Jag måste skärpa mig. Men misstag gör vi alla. Shame on me! Kolla INNAN du skriver inte EFTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 EDIT Sorry, kom på just nu att det redan fanns ett liknande ämne... kan en mode låsa? Hej! Jag tycker att ni har för dyra priser i affären. T.e.x: 30 000 FM för att få höjd ränta på sina FM är SVINDYRT! Man måste typ skriva 10 000 inlägg för att få råd med det, och vem pallar det? Och sen även 1000 FM för att få förlänga sin presentation med 250 tecken. Kunde ni inte sänka till typ 100 FM för 250 tecken? Hoppas du kan göra nåt åt det här! //Serpent Tänk.. Jag köper aldrig något, kommer aldrig att göra det om inte detta ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.