von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Tjena! Idag (måndag) är det säsongspremiär för programet "Kontroll", äntligen. Någon mer som gillar detta program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 I Do! I Do! Det Äägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Vellken tid och kanal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Vellken tid och kanal?? På måndagar 20:30. Programmet visas på Svt 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 damn jag missade det vad handlade det om vilka spel :bah: jag var mitt inne i en rafflande bf2 match :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Det handlade om spelen "Total Overdose" och "Nintendogs". Dom snackade också om PSP (Playstation Portable) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 När jag sätte på tv,n så såg jag bara slutet.. <_< men jag så att total overdose fick 4 kontroller så jag ska nog köpa det splet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Det går i repris på onsdag och på lördag. plus att jag tror att man kan se det på deras hemsida med, om man har missat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 De e inte lika bra som gameplay på TV400 kl. 19:00 på måndagar tycker jag igår (måndag) hade dem typ fera som tema de va bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Vilken tid går reprisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 nu har jag sett på avsnittet det var ganska så dåligt avsnitt :( hon den där med zelda dockorna var lite lustig total overdose har jag redan rätt så kul men jag har redan klarat det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Och vad har detta med PC att göra?! Tjena! Idag (måndag) är det säsongspremiär för programet "Kontroll", äntligen. Någon mer som gillar detta program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.