von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Jag gillar det :), för att slå din kompis Terracan ska du: Vara Marth/Roy och peppra C-Spaken. Då kommer det bli så här: Du kommer döda han Liv 1, sen kanske du dör sen dödar du han Liv 2. Sen kommer han använda range attacker och skada dig, men då måste du hitta på nånting.. Eller! Var Jigglypuff och hoppas att du träffar med Ner B! Först -> B sen Ner B! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terracan Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Ge inte fienden råd!!! :angry: Och du V.K, du kan bara drömma om att vinna över mig :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 jag gillar de skarpt! :P Mewtwo är ganska bra men ganondorf (stavning >.<) har ganska mycket "kraft" i slagen. Med mewtwo behöver man bara uppnå ca 100%-150% i skada och använda Z-knappen och sedan trycka uppåt. Med Ganondorf får man in mkt skada mkt snabbt(om man slår mkt på motståndaren vill säga...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Du Terrac. nästan gång vi möts kommer din haka flyga ner i marken när jag vinner på 4 sekunder! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Det är ju klart, fast det är faktiskt inte roligt om man förlorar jämt... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Detta spel är faktiskt väldigt roligt. Spelade det mycket förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag har det här spelet och det är kul... men för att slå din kompis ska du vara ganondorf, mewtwo, yoshi eller roy och meppra på C-spaken (den gula) och är du yoshi så kan du göra rumpstuds genom att hoppa och trycka Ner + B. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 men för att slå din kompis ska du vara ganondorf, mewtwo, yoshi eller roy och meppra på C-spaken (den gula) och är du yoshi så kan du göra rumpstuds genom att hoppa och trycka Ner + B. Det där var ett skämt, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terracan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 du v.k, du slår mig hela tiden i badminton så det är väl mer än rättvist att jag får vinna på något ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Då är du bara dum.Jag vet mest om spelet på det här forumet. Jag är inte 8onde bäst i sverige för ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg