Hoppa till innehåll

Super Smash Bros. Melee


von kluth
 Dela

Rekommendera inlägg

Måste nog hålla med att det lät lite dumt... =) Till och med min brorsa skulle köra bättre... han kan åtminstone grunderna...

Förresten, använd inte så sega attacker.... Gör inga yoshi Bomb´s elelr Bowser Bomb´s... Det är bara att flyttta sig lite åt sidan och få ett fint övertag resten av det livet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kanske inte kan rabla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning, än sen då?

Jag spelar för att ha kul inte för att kunna överglänsa alla andra...

 

Hur bra man än är på något finns de alltid någon som är bättre

Du kanske är bäst på spelet HÄR vad vet jag? Men på de stora hela... Skulle knappast tro de

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall man inte fattar någonting är man antagligen inte speciellt bra på spelet.

 

Nej, men förklara attackerna bättre.... Hur många här fattar det du skrev innan? Bara för att du vet vad attackerna heter behöver du knappast vara bättre än vad jag är... :student:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske inte kan rabla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning, än sen då?

Jag spelar för att ha kul inte för att kunna överglänsa alla andra...

 

Hur bra man än är på något finns de alltid någon som är bättre

Du kanske är bäst på spelet HÄR vad vet jag? Men på de stora hela... Skulle knappast tro de

 

Jag kan inte heller rabbla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning.

Jag skrev bara lite grunder för avancerade termer.

 

Det finns ingen i världen som är bättre än Captain Jack, möjligtvis Ken. Så du har fel.

 

Jag är bäst på spelet här, det vet jag.

Jag är 8a i Sverige, men jag är knappast bäst i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske inte kan rabla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning, än sen då?

Jag spelar för att ha kul inte för att kunna överglänsa alla andra...

 

Hur bra man än är på något finns de alltid någon som är bättre

Du kanske är bäst på spelet HÄR vad vet jag? Men på de stora hela... Skulle knappast tro de

 

Jag använder mig bara av dem bästa möjliga attackerna.... Vet tyvärr inte vad dem heter....(är man noob för det?). Har sett 1000-tals ssbm-filmer....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

Hej Hej!

 

Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker:

*Om den finns fler som gillar detta spel.

*Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan

 

Tänk efetr lite först.... Alla skrivaer typ bara ssbm trådar då borde det väl var fler som gillar det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...