Shadowbeing Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Måste nog hålla med att det lät lite dumt... =) Till och med min brorsa skulle köra bättre... han kan åtminstone grunderna... Förresten, använd inte så sega attacker.... Gör inga yoshi Bomb´s elelr Bowser Bomb´s... Det är bara att flyttta sig lite åt sidan och få ett fint övertag resten av det livet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag vet mest om spelet på det här forumet. Haha, dra den där om Rödluvan också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag vet mest om spelet på det här forumet. Try me. jag lovar att ingen här ens vet vad en shuffled dair till waveshine till JCD U-Smash är. Ni vet säkert inte heller vilken karaktär man kan göra det med. Spelet är mer komplext än vad ni tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag vet mest om spelet på det här forumet. Du borde förklara vad saker och ting betyder.. Annars är det ingen vits att berätta det... Som om en politiker står och babblar en massa och man ändå inte fattar ett smack... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Ifall man inte fattar någonting är man antagligen inte speciellt bra på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag kanske inte kan rabla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning, än sen då? Jag spelar för att ha kul inte för att kunna överglänsa alla andra... Hur bra man än är på något finns de alltid någon som är bättre Du kanske är bäst på spelet HÄR vad vet jag? Men på de stora hela... Skulle knappast tro de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Ifall man inte fattar någonting är man antagligen inte speciellt bra på spelet. Nej, men förklara attackerna bättre.... Hur många här fattar det du skrev innan? Bara för att du vet vad attackerna heter behöver du knappast vara bättre än vad jag är... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag kanske inte kan rabla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning, än sen då? Jag spelar för att ha kul inte för att kunna överglänsa alla andra... Hur bra man än är på något finns de alltid någon som är bättre Du kanske är bäst på spelet HÄR vad vet jag? Men på de stora hela... Skulle knappast tro de Jag kan inte heller rabbla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning.Jag skrev bara lite grunder för avancerade termer. Det finns ingen i världen som är bättre än Captain Jack, möjligtvis Ken. Så du har fel. Jag är bäst på spelet här, det vet jag. Jag är 8a i Sverige, men jag är knappast bäst i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jag kanske inte kan rabla upp alla karaktärers attacker i bokstavs ordning, än sen då? Jag spelar för att ha kul inte för att kunna överglänsa alla andra... Hur bra man än är på något finns de alltid någon som är bättre Du kanske är bäst på spelet HÄR vad vet jag? Men på de stora hela... Skulle knappast tro de Jag använder mig bara av dem bästa möjliga attackerna.... Vet tyvärr inte vad dem heter....(är man noob för det?). Har sett 1000-tals ssbm-filmer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jag medger, jag överdev ganska mycket (okej jätte mycket) Men de där du skrev om dom där attack-grejserna var bara för att glänsa lät de som... aja... orka bråka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan Tänk efetr lite först.... Alla skrivaer typ bara ssbm trådar då borde det väl var fler som gillar det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Jag skulle säkert ta dig... haha Du vet nog inte alls mest... kanske... men hur vet du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg