Chrille_King Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Som rubriken lyder, är Gta San Andreas prisvärt? Har hört en del rykten om det, och det verkar bra. Är det prisvärt och vad kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag har hittat ett gta san andreas spel för 299 eller 399 kr!!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 299 är rätt så billigt för GTA SA. Och jag tycker att det är prisvärt, mycket bättre än ViceCity så du måste bara köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Som rubriken lyder, är Gta San Andreas prisvärt? Har hört en del rykten om det, och det verkar bra. Är det prisvärt och vad kostar det? Pris värt ja, det är mycket roligt för pengarna och man kan spela i flera dagar efter man har klarat spelet och nästan aldrig tröttna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dillen26 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 aa det är verkligen prisvärt:D Men när jag köpte mitt så kostade det typ 499:- kommer inte ihåg vart det var jag köpte det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 jag köpte mitt för 299:- och jag tycker att du ska köpa det!!! det är billigt och man tröttnar nästan aldrig så om du ska köpa ett spel så tycker jag att du ska köpa gta:sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 San andreas är nog ett av dom roligaste spelen som finns borde nästan gå till spelhistorien. Uppdragen är roliga och lagom blandta svåra lätta och storyn den är så bra så det nästan är en film oih älskar san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Som rubriken lyder, är Gta San Andreas prisvärt? Har hört en del rykten om det, och det verkar bra. Är det prisvärt och vad kostar det? Ja, SanAn är prisvärt enligt mig. Det har det varit 1:a så det är inget dåligt köp. Kan säga att det inte finns så många spel som är på samma nivå som SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg