Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Håll dig till ämnet... Redigerat 4 November 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 märk att hans inläg är ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Ja, och? Men snälla försök hålla dig till ämnet... Redigerat 4 November 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 den har du ändrat i photoshop en sån sak skulle ju nästan vem som helst som har lite skil kunna göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Håll dig till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Asså har haft samma problem men då var det att kabeln var glap på så åd kan den bara köra halv efekt! så kolla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Hmm, kan det också vara... Fast om det skulle vara så att den kortslutits av åska så finns det inget annat att göra än att köpa en ny router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 det här blir bara konstigare och konstigare... nu lägger internet av ibland men konstigt nog börjar det funka igen 2 minuter senare vet nån vad som kan va felet? lalle_calle tjatade om att jag inte hade kontakt... hade du läst vad jag skrivit så hade du sätt att det stått ''jag kan surfa men jag måste dra ut och stoppa in sladden ibland'' hur skulle jag surfa om jag inte skulle ha kontakt med routern har du tänkt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Hmm, du kan också ha nån "maskin" som stör sändninger mellan routern och datorn. Kolla så att du inte har något med antenn eller sånt i närheten för dagens routers är snabba, och enkla, men av dålig kvalite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.