Kraver Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 kan någon ge tipps på några bra fonts ??? Och kan någon säga vad fonten som jag har på min avatar heter(har inte gjort avataren). Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 HADE PHOTO SHOP FÖRUT MEN nu har jag avinstalerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag är inte säker men jag tror den heter Visitor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 i försig kan du bara ändra formatet tex från gif till jepg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jupp. Den heter Visitor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) rätning pogram är inte den utan det har mvg i sånt fast inte i stavning anars suger jag på svenska Redigerat 30 Oktober 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.