ok man hur mycket skadar the Senitnus.
och hur får man bow of scorm om den finns??
ok man hur mycket skadar the Senitnus.
och hur får man bow of scorm om den finns??
http://www.gamebanshee.com/fable/walkthrough.php
På den länken borde svaren på era frågor finnas.
man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också.
jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det.
↗ till inläggetDu ska inte få villager att följa efter dig och förresten behöver du inte vara ond för att få Skorm´s Bow. Utan tvärtom går det bättre om du är god.man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också.
jag fattar inte hur man ska kunna offra mycket till chapel of skorm. man måste göra så att folk följer med en.. men när man är evil så vill dem ju inte det.
asso jag vill bara ha bow of scorm vem ska man offra??????? man blir bara ond :evil: om man offrar dom soma bara e normala mänskor.
↗ till inläggetDet beror på din alignment (godhet /ondhet).man behöver inte donera över 40 000-50 000. det räcker gott och väl... och man kan få mer än bara sentinus.. jag har fått nån jäkla crossbow också.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in