(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 (redigerat) tja.. jag tänkte berätta att det kommer ett fighting spel med namnet JUMP SUPERSTARS .. min kompis importerade det och sa att det nästan är likadant som super smash brothers melee bara att det är manga figurer i stället.. figurer som är med kommer från mangorna: dragonball naruto one piece shaman king yu-gi-oh och många många många många fler.. min kompis sa också att det är över 120 karacterer att välja bland... ÅÅÅÅÅååÅÅÅHHH VAD JAG LÄNGTAR.. men min fråga till er är.. vet ni om den kommer till sverige''? isåfal när? Redigerat 27 Oktober 2005 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Det kommer antagligen inte till Sverige, jag har spelet, det är värkligen inte det minsta likt SSBM (iaf inte om man är en väldigt insatt spelare) och det finns inte 120 karaktärer >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 men hur många finns då? och eftersom du har det så undrar jag är inte det spelet på japanska eller kan man ändra det till engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazz Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 e vilken hemsida köpte du det ifrån då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 www.lik-sang.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Hur många spelare kan spela tillsamans? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 typ 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazz Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 e det på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 mm det undrar faktiskt jag med alltså spelet finns just ne endast på japansk version.. kan man ändra språk och sånt eller e allt japanska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 mm det undrar faktiskt jag med alltså spelet finns just ne endast på japansk version.. kan man ändra språk och sånt eller e allt japanska? Pröva själv?Du har skrivit i en annan tråd att du har spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Nu har jag beställt det från lik-sang.com! Väntar tills det dunkar ner i post lådan. :D Redigerat 15 November 2005 av Oscar 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg