Hoppa till innehåll

Super Mario Sunshine

ADR

Rekommendera inlägg

Det är väl i den du ska rädda borgmästaren från en ö i ett eldhav? Du ska springa runt gyn och hoppa ner i en viss lucka så du kommer ner under byn. Tyvärr minns jag inte vilken lycka, men jag tror att det är den där det är högt gräs. Sen är det bara att klättra på under byn tills du komer upp nånstans mitt i byn. Då kan du komma till borgmästaren genom att hoppa runt på taken (eller nåt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ähum... Själv så sprang man runt på högersidan efter bron tills jag kom till en liten bäck. Sedan följde jag bäcken tills jag såg stället där borgmästaren var... Så sprang jag upp och ner i vattnet och skvätte bort den mesta goopyn.... Sedan så hoppade jag och dök så att jag landade på¨gräset vid ställningen....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Första gången jag spelade uppdraget gick jag ner till underjorden och kom upp till den första bästa lucka jag hittade. Det var jättelångt till en lava-fri område, men jag tog tre skutt på en kort plan och dök och tryckte på A i precis rätt ögonblick och så sprang jag omkring som en galning och plötsligt var jag vid borgmästarens svamp.

Den andra och resten gångerna fick jag leta efter rätt lucka rätt länge tills man hittade en nära svampen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...