Hoppa till innehåll

Ratchet o clank

Gäst Lukas Ekberg

Rekommendera inlägg

Det har jag =)

Fuska kan du göra så här: När du klarat spelet kommer Goodies fram på din meny när du stoppar, längst ner, och på goodies kan du kolla dina skillpoints under spelets gång,Och du kan där gå in på cheat, för at tha många koder, så kan det vara bra med många skillpoints, om du inte vet var det är så står information i handledning och på Goodies.. Ett sätt att fuska på..

Sen kan man leta på nätet om det finns nåt fusk och om det gör det så är det ju bara att läsa det fusket som står och förhoppningsvis står det hur man slår in fusket..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man klarat spelet finns det på första planeten (Inte Ratchets hemplanet) en liten platta som man ser när man landat, ställ dig på den och den skickar ner dig till ett rum där det finns alla vapen du har... I guldform! Med det menas att man kan köpa guldvapen för Guld skruvar, Vapnen kostar olika många plus vanliga muttrar, när du köper til lexempel eldkastar guldvapnet så förvandlas din vanliga eldkastare till guld, alltså en uppghradering kan man säga =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 5 månader senare...

Det är fyra guldskruvar jag inte tagit. det står om dem på disskisionen "Ratchet and Clank Goldbolts. Katten och Joy verkar ju veta ganska så mycket om guldskruvarna så de får gärna gå in på Ratchet and Clank och hjälpa mig. Andra får självklart också göra det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...