Gäst Lukas Ekberg Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Är det någon som har bra tips om hur man kan fuska med spelet ¨ratchet o clank¨? Lukas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det har jag =) Fuska kan du göra så här: När du klarat spelet kommer Goodies fram på din meny när du stoppar, längst ner, och på goodies kan du kolla dina skillpoints under spelets gång,Och du kan där gå in på cheat, för at tha många koder, så kan det vara bra med många skillpoints, om du inte vet var det är så står information i handledning och på Goodies.. Ett sätt att fuska på.. Sen kan man leta på nätet om det finns nåt fusk och om det gör det så är det ju bara att läsa det fusket som står och förhoppningsvis står det hur man slår in fusket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 vad använder man golden bolts till?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 När man klarat spelet finns det på första planeten (Inte Ratchets hemplanet) en liten platta som man ser när man landat, ställ dig på den och den skickar ner dig till ett rum där det finns alla vapen du har... I guldform! Med det menas att man kan köpa guldvapen för Guld skruvar, Vapnen kostar olika många plus vanliga muttrar, när du köper til lexempel eldkastar guldvapnet så förvandlas din vanliga eldkastare till guld, alltså en uppghradering kan man säga =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 blir det bättre då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Japp =) Kraftigare, tar mer.. Och snygagre dessutom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 har alla guld vapen och tycker bazookan är best som guld vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag har också alla dem är bättre än de vanliga (mycket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Det är klart de är, man köper ju inte ett guldvapen som är lika bra som det vanliga katten, men jag förstår ändå vad du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det är fyra guldskruvar jag inte tagit. det står om dem på disskisionen "Ratchet and Clank Goldbolts. Katten och Joy verkar ju veta ganska så mycket om guldskruvarna så de får gärna gå in på Ratchet and Clank och hjälpa mig. Andra får självklart också göra det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg