Hoppa till innehåll

Anubis Stones


son-goku
 Dela

Rekommendera inlägg

En får du om du dödar den stora pumpan och sedan sticker till häxan på pumpbanan, en får du av häxan på skogsbanan (ingång i gallowmere plains) när du fångat alla fe-er (ställ dig vid grytan och använd witches talisman som du hittat på the graveyard för att tillkalla häxorna), en del hittar du på den banan där du skall hitta dödens skepp (har jag för mej) och den sista får du av kungens spöke på banan innan piratskeppet.

 

hoppas att jag hjälpte dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En får du om du dödar den stora pumpan och sedan sticker till häxan på pumpbanan, en får du av häxan på skogsbanan (ingång i gallowmere plains) när du fångat alla fe-er (ställ dig vid grytan och använd witches talisman som du hittat på the graveyard för att tillkalla häxorna), en del hittar du på den banan där du skall hitta dödens skepp (har jag för mej) och den sista får du av kungens spöke på banan innan piratskeppet.

 

hoppas att jag hjälpte dig...

 

d gjorde du verkligen tack ratchet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken bana e re där man ská hitta dödensskepp oc innan piartskeppet undrar ba va de heter och sen så en till grej vart finns nyckeln till dörren i enchanted forest asså dörrn efter att häxan öppnat den där gröna saken :bah:

Redigerat av son-goku
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...