bekic Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 säg bara de va de måste ha varit en kompis :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men hur gick det nurå? Blev han arg? Säg bara att det är nåt Porr-virus så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 asså ja sa bara att ja har inte laddat hem nåt porr så stod jag fast för de så nu tror dem mig nog nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Å vad jag tycker synd om dej asså , måste ju vara det läskigaste man kan åka fast för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Kan du inte skriva lite ordenkligare, tar år för att läsa det du skriver mcan, Plus ! Säg att jag laddade ner nåt fusk till ett spel så fanns det virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Man brukar inte ladda ner FUSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.