Tails_Cool Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Skrivet 29 Oktober 2005 Är De nån som har det spelet?. det är skit ballt. fast det är lite svårt. Hehe :P Citera
Tails_Cool Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2005 Är det verkligen ingen som har detta underbara spel?? Citera
Joe Cool Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 Jag har det och jag har varvat det... :) Citera
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Skrivet 30 Oktober 2005 är det så bra skjälv funderade jag på att skafa det men ändrade mig efter att ha läst ett par recensioner Citera
SwedenRockz Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Är det verkligen ingen som har detta underbara spel?? Ja jag har det spelet,Det är nog det bästa spelet jag har spelat på länge :) mycket bra grafik Citera
Tails_Cool Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Skrivet 2 November 2005 Ja det är så jäkla snyggt. . oj vilken känlsa :D fast har fastnat lite på ett ställe men de gör ingen arg .. Citera
Tails_Cool Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Skrivet 5 November 2005 det är skitcoolt. är rädd att jag ska spela slut dt för dt är så spännadnde. :cool: Citera
TheOwner Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Jag har demot.. men jag fasnar vid resturangen när man har mördat gubben.. jag gömmer han ooch allt.. tvättar mig gör ALLT rätt.. äter mat.. lyssnar på musik.. dricker... tittar på TV osv.. sen när jag går ut och ska med taxin/tunnelbanan så är det en full tiggare som har sätt än eller något.. SNÄLLA HJÄLP :blink: Citera
Oske Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Spelet är mycket bra, själv vill jag ha det . Hela spelet är ju som en lång film fast i spel form . :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.