Daxter Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag har kommit till det femte templet, och där ska man ta med sej nån gräs figur. Men när jag kommit till ett ställe där så ska man ta sej upp, och det är jätte högt så man behöver nog hot shoten. Man kan göra command låten på växten och flyga upp men det är till ingen nytta, för växten kan bara flyga.P.S Det går inte att använda grapling hook för att komma upp. HUR SKA MAN GÖRA DÄR?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Du ska gå in i ett rum längst ner som inte är låst. Det ska finnas stenblock med sprickor i där. Stääl dig på dom och använd Iron boots. Döda fiendernra och gå upp efter du flyttat lådorna. Gör så på alla så kommer du till en lda men hokkskhottet i. Använd det på dom där grejerna som ser ut som måltavlor. Nåt sånt tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 det finns redan massa såna här trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Nu har jag en fråga. Hur befriar man makar eller vad han heter? Han säger: " That stone blocking the door, looks very heavy. If you gonna move on it you'll have to be so strong as the Great Deku Tree. If only the Great Deku Tree was here..." Och när jag pratar med trädet så säger han:"What do you want to know?" Hur befriar man Makar. :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ta på dig ironboots å ta den nyahookshoten på märket på stenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg