r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Ja, jag gillar de flesta lärarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) jagillar faktiskt en lärare till, min fysik o kemi lärare (samma lärare i båda ämnena) Redigerat 19 November 2005 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Min lärare är orättvis. En gång tänkte jag och 4 killar gå inn i ett rum då sa hon att vi inte fick det. Sen gick 5 tjejer ditt då sa hon inget. Jag och 2 till får inte gå ut och joobba i korridoren, hon tror att vi inte jobbar nåt ute i korridoren <_< Vi brukar slammsa lite med vi jobbar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) Min lärare är orättvis. En gång tänkte jag och 4 killar gå inn i ett rum då sa hon att vi inte fick det. Sen gick 5 tjejer ditt då sa hon inget. va de tjejernas omklädningsrum lr vad?? ;P ALLA mina lärare suger fett... Redigerat 19 November 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag gillar INTE min träsljöds lärare han typ säger nån sak sen gör man det då kommer han och säger så får du inte göra och man får mega skäll. Hur f*n kan du klaga på stig..? Stig är ju min kung ffs! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Min lärare är orättvis.En gång tänkte jag och 4 killar gå inn i ett rum då sa hon att vi inte fick det. Sen gick 5 tjejer ditt då sa hon inget. va de tjejernas omklädningsrum lr vad?? ;P ALLA mina lärare suger fett... <{POST_SNAPBACK}> Ne det var ett extra rum man kan jobba i :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag gillar INTE min träsljöds lärare han typ säger nån sak sen gör man det då kommer han och säger så får du inte göra och man får mega skäll. Han e lite halv tokig det som gör han så knäpp och rolig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 gillar alla mina, utom spanska :angry: haha går du också på ånässkolan eller? alla mina lärare e bra utom spanskan....han e rolig men han suger på att lära. det e inte han som lär oss spanska utan vi som lär honom svenska. t ex när han ska säga ha det bra säger han asfort: chadebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 höhö 2 av mina lärare är rätt snygga hehe 2 andra lärare är dumma i huvedet.det är min so-lärare och fysik-lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 skriv många inlägg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 jag tycker alla mina lärare är jätte bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 1:orna i mon skola är tysk som skäller ut nån om man viskar bara! hon ringde hem till mig för jag & en kompis slogs på rasten! :angry: vi busade bara gud vad jag hatar henne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.