pop_pap Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Ja har installerat banorna på xboxen, men när ja startar Halo 2 så finns inte banorna där, men när ja går in på MS Dashboard och kollar på vad som finns på hårdisken så står d att de finns där. Men det är ett grönt tecken över dom. Vad ska ja göra för å få fram banorna?
pop_pap Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Skrivet 2 November 2005 öh, nej.. man kan köpa d också.. :meddum:
Matski Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Ja har installerat banorna på xboxen, men när ja startar Halo 2 så finns inte banorna där, men när ja går in på MS Dashboard och kollar på vad som finns på hårdisken så står d att de finns där. Men det är ett grönt tecken över dom. Vad ska ja göra för å få fram banorna? Hyfsad dum fråga av mig då men "laddar" du ner grejen längst upp först, sen dom 3 andra?? Och om du laddar ner den grejen längst upp och byter spel till Halo 2 så ska det stå 1.1, annars funkar det inte. <_<
pop_pap Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Skrivet 3 November 2005 ja installerade banorna i ordning om d e d du menar.. ja tror inte d står 1.1...
Matski Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 Det ska stå 1.1 snett ner till höger på startskärmen(där det står halo 2 och det är blått(ingen menu))
xpliT Skrivet 5 November 2005 Rapport Skrivet 5 November 2005 öh, nej.. man kan köpa d också.. :meddum: Jag vet men jag menar om man bara kan köra dom på Live!?
pop_pap Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Skrivet 6 November 2005 d står på baksidan att man kan köra dom på split screen å link också..
HPP Night Zenith Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Skrivet 24 Juni 2006 Dt går spela dem på vad som helst :P Live split, systemlink. även på 360... men att banorna inte visas. kan bero på att du inte har uppdaterat halo 2 till 1.1 ! har du xbox live lr bara köpt multiplayer map pack ? Ladda gärna ner Xlink kai,kan möta mej på Halo 2, lr andra spel ;) Xlink Gamer Tag är xXxZenithxXx Sida : www.teamxlink.co.uk BTW. ni måste skicka ert namn om ni/jag ska se om vi e online..
Rekommendera inlägg