Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

fins det not fusk som gjör att man kommer förbi spindel-banan???

jag vill inte spela den banan för att jag hatar spindlar och min bror också och ingen annan spelar PS2!!! :1_hi:

Skrivet
fins det not fusk som gjör att man kommer förbi spindel-banan???

jag vill inte spela den banan för att jag hatar spindlar och min bror också och ingen annan spelar PS2!!! :1_hi:

nej jag tror inte att det finns något fusk så att man kommer förbi det ni får väll bara spela igenom den så snabbt ni bara kan eller be någon av era föräldrar att vara med er

Skrivet

Det är gasnka störande när den skjuter ut såna där mini spindlar!

Skrivet

den banan med shelob är ju inte så svår slå en gång på henne med fierce attack och sen med vanlig så går det bra ska du se , det är ju banan med Aragorn som e svårt när man ska ut ur grottan som dom döda byggde...det går ju inte att klara det...han börjar ju gå i dimman och det ju och så kommer stenarna och trillar ner...

Skrivet
Jag har sagan om de två tornen. Men vet du hur man klarar bläckfisken på banan: "Morias portar"?

ja när han kommer med sina tentakler så ska du skydda dig så du parerar och sen när du har gjort det och han bara viftar då ska du hugga av en av dem sen så ska du skjuta eller kasta om du är Gimli sen ska du bara göra så

Gäst qvigge_rain91
Skrivet

nej det finns d inte men d finns andra koder vill du ha nåt vänd dig till qviggerain!

• Skapa ny...