Dennan Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 jag är på battle frontier och jag undrar..... 1...hur får man bort det där konstiga trädet i högra hörnet där nere??? 2....hur får man såna där "symbols"??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 1.Trädet = Spruta med din wailmer "sak" på han, du vet den man vattnar blommor på.. 2. Vet inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 SYMBOLER? men damp! det är ju as änkelt!! klicka bara på din meny, klicka sen på den saken du har alla dina kontakter som du får efter du har klarat gym,tränare osv.. så klickar du på en pokémon sen ( så här stog det iaf för mig ) : cute smart cool ... så klickade jag där sen så fick jag välja olika symboler. så gorde jag iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 SYMBOLER? men damp! det är ju as änkelt!! klicka bara på din meny, klicka sen på den saken du har alla dina kontakter som du får efter du har klarat gym,tränare osv.. så klickar du på en pokémon sen ( så här stog det iaf för mig ) : cute smart cool ... så klickade jag där sen så fick jag välja olika symboler. så gorde jag iaf! Nej,han menar inte det!Han menar Fronter Pass-Kortet! Dom där symbolerna får man ibland men bara om man möter ledaren i huset som är väldigt sällsynt att möta!jag har mött ledaren i Battle Pike tre gånger på typ en timma!Och då hade jag väldig tur!Jag har inte vunnit mot henne än! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Och det finns sammanlagt 7 Battle Arenor=7 symboler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag har mött en udda snubbe i battle pike två gånger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 jag har mött en udda snubbe i battle pike två gånger!!! JAG OCKSÅ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Asså det är inte så att man bara kan möta dom ibland. Man måste typ ha vunnit massor av matcher på rad, typ som i Battle Dome måste man ha vunnit 4 turneringar på rak och när man är i final för den 5:e så möter man ledaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg