Hoppa till innehåll

Super Mario Bros 3


ouagadougo

Rekommendera inlägg

Det här är tråden för er som verkligen har spelet, och inte för er som laddatr ner spelet.

 

På baksidan av kartongen fins det några bilder från spelet. Jag har tittat på dom där bilderna många gånger och förbryllats av den i mitten. Den finns ju inte med i spelet!! Varför har dom med den bilden är nåt jag alttid undrat.

 

Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jomenvisst finns den.

Banan vet jag att den finns med, har för mig att det är bana 2 eller 3 i andra världen.

Men därimot den blå klädsen, den var lite skum ;s

Kläderna där har jag inte sett men är 100% på att banan finns.

(Den banan är ruskigt jobbig då det är massor med konstiga elektriska fyrkanter)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar bilden i mitten, inte den längst ner. Dom fienderna på den bilden finns bara på en bana i spelet, och den bana ser inte ut sådär. Bifogar en bild.

Eller det kanske finns en helmig bana som jag inte känner till. Den enda banan jag känner till med såna fiender är bana 6 på 5:ans värld (molnvärlden) och jag är ganska säker på att jag sett alla banor.

post-7-1130967616_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att du nämner det här. Jag känner inte heller igen banan. Men det är säkert något i stil med vad "K.K. Slayer" säger. Och de fienderna hittar jag också bara på bana... 7 tror jag det är. på värld 5. Den banan kan man hoppa över om man känner för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...