Pongo Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Var och hur gör man för att skriva in fusket som låser upp alla banor och bilar? Har försökt men får det inte att fungera. Sedan har jag hittat två fusk som skiljer sig med ett "x" efter dubbel "b"na. Vilket är rätt? hoppas på hjälp ///Pongo
Gäst Xray Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Du ska skriva det i Main Menu där det finns typ Start Game och Options m.m http://www.cheatplanet.com/xbcheats/need_f...t_pursuit_2.htm
Pongo Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Hej igen, tack för ditt svar, men jag får det inte att fungera. Menar du menyn med, Hot Pursuit, Singel och multiplayer, options, Quick race? ///Pär
Gäst Xboxplayer Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 Jag får inte heller fusken att fungera.
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Hej igen, tack för ditt svar, men jag får det inte att fungera. Menar du menyn med, Hot Pursuit, Singel och multiplayer, options, Quick race? ///Pär Jaa, det e där jag menar.. :huh: vadå funkar det inte?
Pongo Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2004 Nä inte då. Jag fattar inte hur ni får det att funka. Jag står i menyn, och trycker koden, när man kommer till "höger, upp" och det så är det enda som ändras är markeringen för vilket val man ska göra. Men man får inga bilar och banor. ...Pongo The Beginner ;-)
Rekommendera inlägg