Bob_Marley Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 måste man betala i månaden jag tycker de är skit :angry: så därför köper jag de inte så länge man måste betala i månaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Det är ett så bra spel att det är värt att betala i månaden tyckker jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 måste man betala i månaden jag tycker de är skit :angry: så därför köper jag de inte så länge man måste betala i månaden Skriv inte om du inte har något vättigare att skriva! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Vill man spela det bästa måste man betala, så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 måste man betala i månaden jag tycker de är skit :angry: så därför köper jag de inte så länge man måste betala i månaden Ja tycker de är värt pengarna!! du kan ju alltid testa köp det sen får du en gratis månad av blizzard! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 så är livet inget är gratis men tycker också dom kan sänka konstnaden lite dyrt usch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 så är livet inget är gratis men tycker också dom kan sänka konstnaden lite dyrt usch Ja, en på Worldofwar.se har gjort en uträkning på hur mkt Blizzard får i månaden, det är ca 400.000.000 SEK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det är dem värda, dem har gjort världens bästa spel. Skulle inte se det som nåt negativt om dem skänkte lite till välgörenhet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Mjo, fast det är lite överdrivet. Tänk dig dem får 400.000.00n SEK / mån. 100 skulle vara nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Uh, dom måste jue ge pengar te sina anställda.. hihiihih. Och köp inte spelet då kingkiller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Mjo, men inte tror jag att det går på 400.000.000... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 spelet är absolut värt pengarna =) visst det kanske är lite dyrt 125 spänn i mån eller var det är... men det är absolut värt det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg