Rocky The Maniac Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Vad tycker ni e bäst? GW eller WoW :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Själv skulle jag rösta GW. *väntar på en invasion av WoW nördar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 WOW DET ÄR FETT BRA ÄGER SÖNDER GW SNÄLLA NI SOM AHR GW KOM TILL WOW!!!!! "retas med kaktus" :D ne men om jag skulle välja så vet jag inte har spelat båda lika lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 GW, för det är samma sak som i WOW, fast gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 wow rules :kung: det äeger lungt gw :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Guild Wars, Anledning 1. Båda spelen är MMORPG-spel(Multi Massive Online Role Playng Game) Guild Wars kostar inte i månaden,plus billigare startavgift. 2. WOW e för kompicerat,skulle ej säga WOW till Noobs som vill köpa nytt spel. 3. Guild Wars e trevligare och mindre risk att bli Rapporterad till Game Play Support 4. Finns inget roligt i WOW, plus e det tidskrävande, sega menyer Guild Wars laddningstid på Windows XP e 1 sec,när man går in och ut 5.WOW tar upp mer GB(MB) av datorns Hårddisk så det kommer lagga mycket om du har internet på eller Musik 6. Tar lång tid att gå från stad till stad,eftersom på GW kan man göra Map travel som e mycket mer praktiskt 7. Kan krångla mycket med CD Key på World Of Warcraft,(Som om nån fjortis skulle laddat ner CD keys och tagit det. 8. Kan vara full server så du kan inte spela(Händer inte på WOW) 9an e ett plus tecken för WOW 9. BattleGrounds!!! Asroligt men krångligt för sina favorit baner 10. Guild Wars blir ett bättre köp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 de e ju nästan samma spel... men WoW e för såna som e dumma och BETALAR för och FÅ spela... så ja säger GW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 håller med Quaked,men det finns fler anledninar att GW e bättre,kolla i mitt förra post. Sa fel på 8 Händer inte på GW ska det stå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MasterChrizz Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det är svårt att övergå från ett MMORPG till ett annat MMORPG. Men jag tycker GW är skönare, för att det inte är lika tidskrävande. Jag pallar inte sitta å köra WoW, för att jag tycker inte det är värt pengarna, plus att det är väldigt tidskrävande, vilket jag inte kan stå ut med. Man måste te.x "sitta ned" för att få upp sin mana, det tar mycket längre tid att attackera fienden, och det går oerhört segt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Suck, ni noobs som drar in vad det tar på hårddisken och vad det kostar, han frågade vilket spel som är BÄST inte vad det kostade... Så om man glömmer kostnad,storlek etc. så tycker jag WoW är mycket bättre, visst Gw pvp läge är väldigt kul och svårt att hitta ett bra build. Men WoW's rp läge är extremt mycket bättre än gw's. Det är mycket roligare att göra quest när man kan hitta folk på vägen, och att det finns 2 sidor gör det bara roligare! Sammanfattning: Guild Wars pvp läge är skit kul(när man är bra :P) , men WoW's rp är mycket roligare än Gw's. Eftersom rp är vad spelen går ut på så tycker jag att Wow är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 WoW! WoW! WoW! Finns det något bättre spel? Aldrig, har spelatb GW och det suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 ni e så korkade WOW suger,segt att attackera,helt meningslöst trist o snacka i Iron Forge,lol Vad e det som e roligt med WOW egentligen? att skaffa en armor som har bättre försvar,lol Trista attacker dessutom, WOW har en dålig sida och en bra sida Dåliga sidan är Fulla servrar och går inte ut på nåt den bra sidan e att BattleGrounds e bara roligast Övertygande bästa sorten att spela via WOW , synd att alla samlas vid 2 sorter av banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg