ChillenKid Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Tjenare mors ! Jag förstår inte varför ni ännu inte lagt ut ett ''forum'' om PS3:an. Det finns säkert många som har frågor om det ! T.e.x. jag ! Ajja. Nu till min fråga. Går det att spela Playstation 2 spel på PS3:an ? Annars är det ju inte värt att köpa det. Den som svarar först får fuska mynt. Svar idag före kl 21:00(3-11-2005) :115 fuskamynt Svar idag : 100 fuskamynt Svar imorgon:70 fuskamynt Svar iövermorgon:40 fuskamynt Svar dagen efter det:15 fuskamynt Svar dagen efter dagen efter det:Tappat tålamodet :P Smell ya lateR ;) PS. För att få reda på att du har rätt måste du skicka med en länk som bevisar att det stämmer ! Och sedan får jag avgöra om det verkar trovärdigt eller inte :P Redigerat 3 November 2005 av ChillenKid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Ja de går å de står på: http://www.playstation3.no/ du klickar bara på playstation3 Ntcs så står det där Redigerat 3 November 2005 av suppermario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Det funakr att köra ps 1 spel och ps 2 spel på det så nu arh du fått fitt svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Innan en konsol har släppts diskuterar man om den i övriga konsoler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Thx för all hjälp. 115 fuskamynt går till Suppermario ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) tack för fm:ena chillenkid men nästa gång kan du ju prova google ;) En cool sak med ps3 7 uttagför trådlösa kontroller Redigerat 3 November 2005 av suppermario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 http://forum.fuska.se/Oevriga_konsoller-f31.html *petpet* *harkel* *pekpek* Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg