OmenChild Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har endel spel tex. GTA SA, Morrowind,TheSims 2 mm men jag skulle vilja ha extra bättre grafik. Vad heter det man ska ha för att uppdatera spelet och få bättre grafik snälla svara! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 ...va snackar du om? Ibland kan du få bättre grafik av att uppdatera drivrutinerna om du har ett äldre grafikkort, men annars har jag ingen aning om vad du menar.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 men asså tex. Patch eller nåt jag vet inte riktigt det ee som en uppdatering ått spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Har inte spel en faststäld grafik summa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 A_2004 du yrar det finns patchar till spel som fixar buggar och fel på spelet men det höjer inte grafik kvaliten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 asså det var inte det jag undrade jag hade kanske fel men asså finns det nåt man kan ladda hem Tex. GTA SA som gör att grafiken förbätras! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 jahapps då vad vi här med a_2004 dumma frågor du tror du kan fixa bättre graffe med en patch ?lr vet du vad en patch är? och om du ska ändra graffe så gör man la det i spelet! och kan man inte ha höggre än det som står så e la det för att det inte är gjort för bättre graffe -.- jag råder dig att ej säga en dum kommentar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det ända jag säjer. Ee till dig ee att du måste typ gå på låg stadiet för du kan inte stava ..LOSER.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 du ska köpa ett nytt grafikkort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 asså jag har ett ATi Radeon 8500 och ett Nvidia GeForce 6600 GPU i min dator men asså det blir ju inte bättre grafik på spelet för det >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Men suck, vem går på lågstadiet? Du skriver ju ''asså jag ee värsta asså ee nooben'' Ps: Du kan inte ändra grafiken, kanske om du hittar nån mod eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 a_2004 säg inte för mycket nu annars blir jag arg och min stavning e mycket bättre än din jasså du kör 2 graffe kort de va som f*n dubbla på skärmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg