Stål Link Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vad ska man göra i altarning cave jag bara möter massa zubat:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vad ska man göra i altarning cave jag bara möter massa zubat:( typ fånga pokemon som houndoom kollat på serebii.net men jag har pokemon emerald! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vadå jag möter BARA zubat. gr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 kolla på serebii.net och ta på emerald och sen altarning cave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 det har jag gjort det står att man kan fonga masa pkmn men jag möter endå BARA ZUBAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 men vet du vart man fongar larvitar det är min favorit pkmn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 man måste linka över larvitar från firered, leafgreen eller xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 kolla på serebiis pokedex om du vill veta var man fångar mer pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Man kan bara fånga zubat i Altaring cave om man inte skickar in spelet till CN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Man kan bara fånga zubat i Altaring cave om man inte skickar in spelet till CN! jodå om man har nintendo event!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det går bara att få de Pokemona via Nintendo Event som jag inte har ett bleckaste anning vad det är egentligen,men jag vet iallafall att man kan göra massor av saker med Nintendo Event. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg