Backspace Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag har problem på spelet Zelda: Link of past! Hur dödar man egentligen såna där gubbar i andra templet som kan skjta med värsta kanonerna alltså inte blommorna dom där andra! Om ni nu vet vad jag menar så hopass jag att ni kan hjälpa mig för jag har riktigt mycker problem där! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 dom röda som går motsatt håll som du? bågen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag har problem på spelet Zelda: Link of past! Hur dödar man egentligen såna där gubbar i andra templet som kan skjta med värsta kanonerna alltså inte blommorna dom där andra! Om ni nu vet vad jag menar så hopass jag att ni kan hjälpa mig för jag har riktigt mycker problem där! :? du får förklara vad du menar men om du menar laserskutande tornen är de ODÖDLIGA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag har problem på spelet Zelda: Link of past! Hur dödar man egentligen såna där gubbar i andra templet som kan skjta med värsta kanonerna alltså inte blommorna dom där andra! Om ni nu vet vad jag menar så hopass jag att ni kan hjälpa mig för jag har riktigt mycker problem där! :? du får förklara vad du menar men om du menar laserskutande tornen är de ODÖDLIGA! Ja det är dom jag menar men hur ska man egentligen då kunna klara andra templet för det är jätte konstigt ju! Jag vet inte var jag ska! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 bry dig inte om dom försök bara komma till bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 bry dig inte om dom försök bara komma till bossen Men hur hittar man egentligen bossen? Ska man använda kompassen på nåt sätt? Jag kan ju inte komma dit! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 du måste hitta masterkey och den stora lådan för där finns handsken som du ska ha till att plocka upp VITA stenar så att du kan komma till bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 till donald duck: du ska gå ut genom en dörr i sydvästra templet... ute ska du gå upp till en annan ingång, men du måste ha hanskarna för att kunna lyfta stenarna i vägen, gå in där och sen e det bara att fälja vägen till bossen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Men där är det ju bara en kanon som skjuter en hela tiden och dörren där är stängd men jag har masterkey och handsken! Så vad ska jag egentligen göra? :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 När en dörr är stängd ska du prova att knuffa på stenblock eller lyfta krukor t.ex. så händer det att dörren öppnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Nu har jag (tror) hittat bossen! Det är 3 ormar eller vad man ska säga som är jätte svåra att döda! Jag kan inte ens döda dom! Vad ska man egentligen göra mot dom? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 berätta lite nogrannare, vad gör dom t.ex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg