Hoppa till innehåll

Vilket Spel Ska Jag Köpa :s ?

ChillenKid

Rekommendera inlägg

Pro evolution soccer 5 , World Soccer Winning Eleven 8/7/6 International (7=70kr) , Fifa 06 road to fifa world cup (kommer det ens ut på PS2:an eller PS3:an?) !

Jag vet inte vilket jag ska köpa. Ochså ska jag sälja mitt PS2 i maj och köpa PS3.

Så det måste jag ha pengar för.

Kan någon skicka länkar till filmer (ej trailers till PES5 lr FIFA 06 RTFWC) så att jag kan se vilket som är bäst. Annars kan ni ju alltid betygsätta spelen.

Det här är min uppfattning om spelen:

PES5: Grym grafik,Kan skapa egna verkliga spelare,Ej svenska lag (utom DIF),Tråkig musik i menyn. Men ändå får den 9.5/10 (enligt mej)

WSWE 8/7/6 International: Alla spelen verkar bra. Men jag har sett screenshots.

Antingen är det dålig kvalité på spelet eller på bilderna. Därför vill jag se en video om rörelserna. Betyg 6.5/10.

Fifa 06 RTFWC: Verkar vara grymt bra grafik. Men bara landslag,går inte att skapa egna spelare,men alla spelare är gjorda i detalj,verklig publik,mkt verkliga rörelser. Betyg 8/10

Det är min uppfattning om spelen. Correct if i'm wrong.

Smell ya lateR ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt tips är att du avaktar med att köpa några spel eller att sälja ditt PS2. Vänta tills PS3 kommer ut och om du kanske har tur och tålamod kan de sänka priset en del och då kan du kanske få mer information om de titlar som kommer till konsollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...