Adam_ds Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 HAllo jag behöver hjälp med att fånga rayquaza kan nån hjälpa mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Nämen se goddag unga medlem. Till att börja med kan ni lära er skapa trådar i rätt forum. Pokemonspel hör hemma i >detta< forum. Eftersom jag är en moderator så kan jag flytta på ämnet. För att resumera dagens lärdom; Skapa trådar i de forum de hör hemma i. Ha en trevlig dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoshiBlacky Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Man fångar Rayquaza i Sky Pillar om du vet var de finns men först ska du få Groudon och Kyogre sluta strida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Man fångar Rayquaza i Sky Pillar om du vet var de finns men först ska du få Groudon och Kyogre sluta strida... när groudon och kygore har slutat att slåss då kan du fånga han :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg