Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Då bör man ju kunna köra det.Fast är inte säker.

Skrivet

Japp det är en sak så att man kan spela utländska spel ;) Det är så att mario rpg är ett spel som inte brukar fungera på dom flästa.. så jag undrar om det fins någon som vet om den fungerar på min eller inte????

Skrivet

Har inte Mario RPG eller en sån där konverter, men mitt tips till dig är: Pröva. Funkar den inte så funkar den inte.

Nja det var inget bra förslag ;) spelet kostar ju mer än 500:- så då vill jag hälst vara säker innan jag köper det ;)

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Converters brukar inte fungera till ALLA spel. Den jag har hemma tar t ex. inte Mega man X och Illusion of Gaia/time. Det är lite olika från converter till converter. Det är svårt att få tag i listor vilka converters som klarar vad.

Redigerat av frezy_man
Skrivet

Converters brukar inte fungera till ALLA spel. Den jag har hemma tar t ex. inte Mega man X och Illusion of Gaia/time. Det är lite olika från converter till converter. Det är svårt att få tag i listor vilka converters som klarar vad.

hahaha OK! men det där visste jag redan om ;) men nu vill jag ha en som klarar av Super Mario RPG! Dom 2 spelen du nämner fins väl ändo i PAL?

Vad är skillnaden på Illusion of time & Illusion of Gaia jag märkte f*n då ingen skillnad iaf ;)

• Skapa ny...