Star-Basse Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Tja på er fungerar Mario Rpg & liknande spel i min CONVERTER??? Kolla här: http://www.tradera.com/auction/aid_19816423 Jag har en sån CONVERTER fungerar Mario Rpg & andra svåra spel??? HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Är det ingen som vet om den fungerar eller? tråkigt ;) :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Till att börja med:Vad är en Converter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Det är väl en sak som gör att man kan spela utländska spel på sin egen, svenska konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Då bör man ju kunna köra det.Fast är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Japp det är en sak så att man kan spela utländska spel ;) Det är så att mario rpg är ett spel som inte brukar fungera på dom flästa.. så jag undrar om det fins någon som vet om den fungerar på min eller inte???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Har inte Mario RPG eller en sån där konverter, men mitt tips till dig är: Pröva. Funkar den inte så funkar den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Har inte Mario RPG eller en sån där konverter, men mitt tips till dig är: Pröva. Funkar den inte så funkar den inte. Nja det var inget bra förslag ;) spelet kostar ju mer än 500:- så då vill jag hälst vara säker innan jag köper det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jaha du har inte spelet. Då blev det ju lite svårare. Då vet jag itne vad du borde göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jaha du har inte spelet. Då blev det ju lite svårare. Då vet jag itne vad du borde göra. Men nu har jag fått reda på att den inte klarar av Mario RPG men den här ska tydligen göra det =) http://www.tradera.com/auction/aid_17954806 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Converters brukar inte fungera till ALLA spel. Den jag har hemma tar t ex. inte Mega man X och Illusion of Gaia/time. Det är lite olika från converter till converter. Det är svårt att få tag i listor vilka converters som klarar vad. Redigerat 26 November 2005 av frezy_man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 29 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Converters brukar inte fungera till ALLA spel. Den jag har hemma tar t ex. inte Mega man X och Illusion of Gaia/time. Det är lite olika från converter till converter. Det är svårt att få tag i listor vilka converters som klarar vad. hahaha OK! men det där visste jag redan om ;) men nu vill jag ha en som klarar av Super Mario RPG! Dom 2 spelen du nämner fins väl ändo i PAL? Vad är skillnaden på Illusion of time & Illusion of Gaia jag märkte f*n då ingen skillnad iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg