Arcanum Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag undrar hur man spelar två stycken? Måste man komma en viss bit in i spelet innan det går eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 ja tror man kan spela 2-player direkt, leta efter en ikon som liknar 2 gubbar som sitter ihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det finns ett 2 playermärke nära cj hus och bi smoks hus nån stans där!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det finns ett 2 playermärke nära cj hus och bi smoks hus nån stans där!! :P ja tror den finns i gränden bakom Big Smokes hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Google.se Jag vet att det går att spela 2 - player på san andreas till ps2 ... alla visste väl att man kan spela två player på san andreas på PS2. jag vet nog alla ... Man kan alltid söka innan man startar en dum tråd? Fattar inte att det är så svårt. :unsure: Redigerat 4 November 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Om du hittar en så ska du gå fram till den och player2 ska trycka en valfri knap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg