unix Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jag tycker att det e väldigt tråkigt att den nya gta bara kommer till psp tror att många blir besvikna :( elr vad tycker??´ En ny GTA kommer att komma på PS3!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Nej men tjena, bara det att ps3 kommer inte komma på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den? Det är så på alla bärbara konsoller,det är inte samma spelkänsla som vanliga konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den? Alla kanske inte tycker det.. Själv tycker jag PSP äger, skönt snart ska jag köpa GTA också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Alla kanske inte tycker det.. Själv tycker jag PSP äger, skönt snart ska jag köpa GTA också! <{POST_SNAPBACK}> Jag sa aldrig att alla tycker så,det är vad jag tycker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den? kanske om du jämför ps2/xbox med nintendo skit men inte med psp. grafiken är lika bra som ps2 och det blir ständigt bättre med alla uppgraderingar! psp ÄR ett bärbart ps2! och det kommer inte komma en enda gameboy som är bättre ( i alla fall inte på 1 år ;] ) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ja, mycket synd att det bara kommer på Psp köper definitivt inte psp. Ingen kännsla när man sitter och spelar på en bärbar konsoll. SanAn är bättre är LSC, kanske inte vad alla tycker, men om man ska se på alla möjligheter I LCS och SA så har SA mycket mer möjligheter än LCS. Så är det bara. Visst, alla tycker ju olika om det man ska man bara tänka på möjligheterna så vinner SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 för oss som har psp är det bra för att många andra köper psp för att gta finns, och om många köper psp s kan de förböttra spelen, grafiken m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag bryr mig inte till vilken konsol den kommer till, jag får endå inte köpa GTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag bryr mig inte till vilken konsol den kommer till, jag får endå inte köpa GTA. lol den va bra ( även fast det ej va ett skämt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Och hur f*n kan ni säga det när ni inte spelat på den? jag gillar inte psp :rambo: ;) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 fasst det har kommit till playstion 2 också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg