OmenChild Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 har laddat hem Patch 1.01 till GTA SA när jag startar Patch.en så går det bra men när jag har valt fil (gta_sa.exe) men när det kommar upp en ruta där det står Update GTA San Andreas nåt sånt så kommar den bara upp till 10 i overall. Sen står.det Old File not found. However, a file of the same name was found. NO update done since file contents do not match Vad ee det för fel eller måste man göra något innan man använder den. Har inte laddat hem ee helt orginal från skiva! så snälla hjälp mig! :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ursäkta för ::Dubbel post!:: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 den säger att han inte hittar den gamla filen och du har inte tagit bort den? lr ändrat namn på den? annars får du la ladda hem den gamla patchen vet ej annars går ju att installera om med och du har inte "no cd" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 nej har inte no cd hellt orginal som jag sa. Men du lidmer vi lämnar allt skit vi sagt till varan =) men skulle du kunna tänka dig vad den gammla Patchen heter. eller en länk till en hemsida där man kan ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 har du rätt språkversion av patchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 asså jag har prövat alla! SA_Euro_1.01_COLD SA_Germ_1.01_COLD SA_US_1[1].01_COLD Samma resultat! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det går inte och lägga in patchen om man har en så kallad "buskversion" ;) annars vet jag inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 vad ee buskversion för nåt ee det när man använder typ Nocd eller nåt liknande? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 En nerladdad version med nocd-cracks då fungerar det inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Men för 100 gången jag har inget sånt kör genom skiva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg