Hoppa till innehåll

Slagsmål =/

lundquist

Rekommendera inlägg

det är bara att dyka upp, du får mer ersätning om dom nitar dig, olaga hot är inget, det avskrivs inom ett år och då har han änu mer orsak att nita dig. så jag säger som så, knalla ditt blir nitad och polisanmäl honom för misshandel så får du ut typ 10 000 för de ;) (och sen får du en blåtira kanske så ser du extra ball ut i skolan)

Apoca vet. Lyssna på honom! :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, du!

En riktig knpa...

För det första, hur gammal är du?

Det är en riktig skillnad på vad man ska göra om man är 12 eller 15... (Jag antar att du är något av dem...)

Jag e 15 så man kan ta de lite mer allvarligt än om man e 12.

Men de har löst sig.

Jag tänkte faktiskt låtan ahn slå ner mig i skolan så brudarna skulle tycka synd om mig.Men de har löst sig. Nu e de en annan som muckar men han e sjua så han DÖDAR jag om han håller på ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

det är bara att dyka upp, du får mer ersätning om dom nitar dig, olaga hot är inget, det avskrivs inom ett år och då har han änu mer orsak att nita dig. så jag säger som så, knalla ditt blir nitad och polisanmäl honom för misshandel så får du ut typ 10 000 för de ;) (och sen får du en blåtira kanske så ser du extra ball ut i skolan)

Yo,why?

Lyssna inte på NesseN.Lite dum kommentar va?

Apoca är inte vismannen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vilket fall så är nog apoca smartare än du. :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...