pollenallergi Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 det är bara att dyka upp, du får mer ersätning om dom nitar dig, olaga hot är inget, det avskrivs inom ett år och då har han änu mer orsak att nita dig. så jag säger som så, knalla ditt blir nitad och polisanmäl honom för misshandel så får du ut typ 10 000 för de ;) (och sen får du en blåtira kanske så ser du extra ball ut i skolan) Apoca vet. Lyssna på honom! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ja, du! En riktig knpa... För det första, hur gammal är du? Det är en riktig skillnad på vad man ska göra om man är 12 eller 15... (Jag antar att du är något av dem...) Jag e 15 så man kan ta de lite mer allvarligt än om man e 12. Men de har löst sig. Jag tänkte faktiskt låtan ahn slå ner mig i skolan så brudarna skulle tycka synd om mig.Men de har löst sig. Nu e de en annan som muckar men han e sjua så han DÖDAR jag om han håller på ;);) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 det är bara att dyka upp, du får mer ersätning om dom nitar dig, olaga hot är inget, det avskrivs inom ett år och då har han änu mer orsak att nita dig. så jag säger som så, knalla ditt blir nitad och polisanmäl honom för misshandel så får du ut typ 10 000 för de ;) (och sen får du en blåtira kanske så ser du extra ball ut i skolan) Yo,why? Lyssna inte på NesseN.Lite dum kommentar va? Apoca är inte vismannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 jag är en av de visemännen som gick vilse när vi skulle gå efter stjärnarnan, jag hittade en lättfotat kvinna som jag tog me till höstacken istället för att besöka en skit unge och ge han saker som han inte har andvändning för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det skulle löna sig med ett Game Boy Advance SP till honom iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 det är bara att dyka upp, du får mer ersätning om dom nitar dig, olaga hot är inget, det avskrivs inom ett år och då har han änu mer orsak att nita dig. så jag säger som så, knalla ditt blir nitad och polisanmäl honom för misshandel så får du ut typ 10 000 för de ;) (och sen får du en blåtira kanske så ser du extra ball ut i skolan) I vilket fall så är nog apoca smartare än du. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.