Hoppa till innehåll

Piratkopiering - Rätt Eller Fel?


Zeem

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om alla inte får föra fram sin åsikt är det ingen debatt Xade :rolleyes:

 

I vilket fall så tänker jag inte uttrycka mig om vad jag tycker om piratkopiering.

 

:blink: Ville bara säga till dig du lille trångsynta människa att alla får framföra sin åsikt. Och det finns en j*vlans massa anledningar att vara emot på piratkopiering. Bl.a. om man är en artist kanske man inte vill att någon tankar ens skivor gratis.

Spel.. Personliga? Egnakladdade brända skivor blir enligt min mening mer personligt.

 

Haggen: Beror väl på vad man vet och inte vet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att spel är mer värda, de kan man kanske sälja sen. Dessutom känns det skönare att ha fodral och sånt till... de är mer personliga

 

pc spel kan man inte sälja, annat än olagligt förstås. Fodral kan man köpa. Stick till ÖB eller Rusta. Billiga DvD fodral

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker att det e ganska dåligt me pirat kopiering eftersom det e ju bara företagen som förlorar på de men å andra sidan e det ju miljon tals människor som laddar ner o nu e det olagligt så man kan ju inte gripa så många människor..men jag tycker att man borde försöka hitta en lösning mellan företagen,dom som laddar ner filer och polisen..oxo ifall det e typ näst intill omöjligt så tycker jag att man borde åtminstånde försöka!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...